Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
JR
Jiri Riha
Vše super
LK
Lenka Kolářová
Objednala jsem postel, na obrázku byla vyobrazena s bočními policemi, jako neodlučitelná součást postele. Nicméně po té přišel email že je bez polic. Přišla zálohová faktura s částkou na 50% z postele.
Zaplatila jsem. Postel po urgování odrazila za 8 týdnů nakonec včas.
Kurýr naúčtoval doplatek 50% z ceny postele a navýšil o zmiňovanou polici nicméně naúčtoval tak zvláštní částku, že jsem se ohradila. Paní z obchodu po mě začaly vymáhat doplatek za 2 police. Komunikace je z jejich nepříjemná, pod výhrůžkami, že nám naúčtují donášku a dají k právníkům. Určitě nedoporučuji tento obchod. Nákupu lituji. Postel je krásná.
PČ
Pavlína Černá
(Administrátor)
Dobrý den, paní Kolářová,
je škoda, že vynecháváte podstatné informace k Vaší zakázce postele. V podstatě žádná z postelí, které výrobci a to jak tuzemští, tak i zahraniční, nenabízí včetně doplňků, pokud toto není uvedeno v popisu. U postele, kterou jste si objednala, je výslovně uvedeno, že je postel bez noční stolků, roštů a matrací. Od prvního emailu Vás na tento fakt, že součástí ceny postele není žádný nočník stolek, s Vámi kolegyně více jak týden komunikovala dokoupení polic tak, aby se Vám vešly do vyhrazeného prostoru a vypadaly tak, jak si přejete a jak bylo na „starém“ ilustrativním obrázku vyfoceno. Zakázkově jsme Vám vykomunikovali noční stolky v podobě police, které se již od roku 2023 nenabízí, k tomu úpravu bočnic postele a samotného rozměru police v rámci ceny polic, tzn. bez příplatku k ceně polic zdarma. Na cenu polic jste dostala kalkulaci, v několika emailech jste se na „police“ znovu ptala a my Vám opakovali, že police zdarma dodat nelze, že nejsou součástí postele. Po upřesnění výšky uložení polic, celkových rozměrů postele a také délky polic, jste nám podobu polic a jejich zadání do výroby a přidání tak do objednávky potvrdila. Komunikace pouze na téma noční stolky x cena x podoba x rozměry byla na 6x A4, protože jste nám většinou odpověděla na předposlední email a né na ten poslední. Každopádně jsme mezitím poslali zálohovou fakturu na původní objednávku bez polic, tzn. na 50% z hodnoty objednávky a to jen proto, aby byla postel ze spec. masivu co nejdříve zadána do výroby a nemusela jste na ní o další týden nebo několik týdnů čekat déle, než se podoba a rozměry polic s odmlkami dořeší. Tím, že eshopové systémy neumí pracovat s pojmem 50% záloha, ale pouze 100% záloha, tak se vždy po zásahu do objednávky - přidání, ubrání položek, hodnota dokladů samovolně přepíše na 50% bez ohledu na to, jakou výši měl původně zaslaný doklad. Z tohoto důvodu se musí doklady, kde v objednávce došlo na přání zákazníka k jakékoliv změně kontrolovat s přijatou nebo přijatými platbami. Z tohoto důvodu Vám kolegyně před expedicím omylem vystavila konečnou fakturu s doplatkem, kde nebyla 1 police omylem zaúčtována a tím byla systémově brána záloha o 1 polici vyšší, což neodpovídá skutečnosti. Na nesrovnalost v úhradě a konečném dokladu by nás stejně upozornila účetní kancelář, takže jsme po Vašem dotazu k fakturaci uvedli vše na pravou mítu. Vy se k tomu, ale bohužel stavíte tak, že žádnou polici platit nebudete, že police měly být v ceně postele a x stránkovou komunikaci berete tak, že "o žádném placení zboží" není řeč a že má kolegyně polici za Vás zaplatit, protože si dovolila vystavit chybnou částku doplatku. Paní Kolářová, systémy eshopů jsou velmi složité IT programy, které neumí bohužel naprosto vše a často mohou práci lidem nejen ušetřit, ale také zkomplikovat. A věřte, že pokud byste nám zadání polic do výroby a jejich cenovou nabídku několikrát nepotvrdila, tak bychom Vám dané police s úpravou bočnic a rozměrově zakázkově upravené police nedodávali. Bez zásahu do objednávky = dodání pouze postele, tak je doklad zcela v pořádku a to na doplatek zbylých 50%.
Vy nyní říkáte, že Vás doplatek za zboží, které jste si na základě faktury převzala, ale neuhradila a nehodláte jej v podstatě vrátit, jak jste řekla do telefonu, nezajímá. Paní Kolářová, vyšli jsme Vám ve všem vstříc a to i včetně termínu dodání zboží, kde jsme směr rozvozu a vše upravili tak, aby Vám čas dojezdu vyhovoval.
Pokud, jak uvádíte, pracujete a vedete tým 20ti lidí, tak si myslíme, že by Vašeho hodnoty a postoje měly být na úrovni, kdy k Vám mají Vaši podřízení a nejen ti vzhlížet. Věta, že „chybně vystavený doklad Vás nezajímá a že má tato chyba jít za námi a my si zboží za Vás uhradit", nemění nic na tom, že máte a přivlastňujete si zboží, které jste neuhradila a ještě jste dotčená, že jste o ceně doplatku po celou dobu potvrzení polic věděla.
Znovu bychom Vás požádali, abyste částku 2.050,- Kč dle konečné faktury uhradila. Děkujeme.
JK
Jaroslava Knapová
bezproblémové, rychlé vyřízení a doručení objednávky
MH
Marek HONZAK
JM
Josef Mielniček
AB
Andrea Baigerová
MV
Marcela Volfová
PL
Pavel Lisický
Perfektní rychlost super cena
VM
Vladimír Michálek
Objednávka v pohodě
ZR
Zdeňka Rai
MV
Martina Vesecká
Jsem velmi spokojena. Paní, se kterou jsem domlouvala nákup křesla, byla velmi milá, příjemná a ochotná.
Křeslo bylo vyrobeno a dodáno dokonce s předstihem.
A mamince se v něm velmi dobře sedí a hlavně se jí z něj dobře vstává.
Křeslo splnilo účel na sto procent, doporučuji.
TK
Tomáš Kryka
Naprostá spokojenost. Sedačka odpovídá mým představám na 100%. Super komunikace, kvalitní výrobek, ochotný dopravce, nadstandardní péče o zákazníky a velmi příznivá cena. Určitě doporučuji!
KM
Kamila Müllerová
ZZ
Zdena Zítková
LJ
Ludmila Jarábková
FH
František Horák
Vše v pořádku, mohu doporučit.
EH
Eva Hrušková
S obchodem jsem velmi spokojena. Dobré jednání a velmi ochotný řidič.
V
Věra M'nasri
Perfektní servis od objednání až po doručení a montáž . Skvělá komunikace určitě zde nenakupují naposledy. Moc děkuji
JČ
Jan Čutka
MŠ
Marie Šamalíková
Jsem velice spokojená. Vstřícné a ochotné jednání.
