Hodnocení obchodu

4,9 1090 hodnocení
5
1040x
4
18x
3
5x
2
3x
1
24x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

Avatar autora | 19.3.2022
+ Rychlost
+ Cena

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, paní Jiřko, děkujeme za zpětnou pochvalu :) po nákupu zboží v našem eshopu. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 18.3.2022
Nejhorší eshop všech dob. Zboží jsem objednávala koncem prosince roku 2021, slíbená doba dodání byla 3-4 týdny. Zboží došlo dnes tzn. 18.3.2022. Co se týče komunikace s eshopem, naprostá hrůza, veškeré emaily jsem musela iniciovat sama, vždy v odpovědi slíbili, že pokud se něco změní, ozvou se. Toto se nikdy nestalo. Při telefonických rozhovorech výsměch a arogantní chování. Stále nechápu, jak eshop může nabízet zboží, které nemají fyzicky na skladě a nekomunikovat s výrobcem, který dané nabízené zboží dodává, toto mi přijde jako jedna velká záhada.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, paní Tačová, už několik dní za celou naši firmu přemýšlím, jak nejméně emocionálně odpovědět na to, co ve své recenzi uvádíte, protože se velmi těžko zapomíná min. na Váš výstup vůči kolegyni, která přišla do kanceláře, usmívá se nad tím co ji říkal zákazník, kterého obsluhovala, mezitím co nám říkala čemu se smáli volala na zmeškané hovory, Vy ji zavoláte potom, co jste položila telefon po dlouhém hovoru s kolegou a ona, než se stihne nadechnout, tak se předtím pousmála a Vy, aniž byste se představila nebo ji nechala říci „dobrý den“ jste po ní začala doslova řvát, že se Vám vysmívá a co je to za arogantní chování a že na ní pošlete kontrolu z ČOI a za co, paní Tačová, že má člověk díky lidem kolem sebe dobrou náladu a že není celý den „naštvaný“ na celý svět kolem?... Nestihla ani promluvit, natož aby věděla kdo volá a co potřebuje a to Vás vytočilo natolik, že nenecháte člověka ani říct, proč se dle Vás pousmál?! Kdyby kolem ní nestálo 5 lidí, kteří doslova ztuhli, protože to co jste paní Tačová dokázala říct, v podstatě řvát do telefonu, to si opravdu dovolí málokdo! Když opomenu, že mě jediné, jste se před 14ti dny za svoje slovní útoky, naprosto zbytečné vyhrožování a výlevy omluvila a to Vám upřímně řeknu, že jsem po těch 10-15 min. Vašeho "řvaní" neměla už chuť Vám vůbec telefon zvedat, protože takto s námi nikdo nikdy nemluvil! Telefony i psaný text snese hodně, ale vše má své meze a nevidím důvod, abyste komukoliv z nás říkala věci, které dokážete říct a ještě tu uváděla "naprosto zkreslené výjevy". Vaši omluvu jsem přijala, ale v podstatě potom, co jste i říkala kolegovi do telefonu, a jak jste překroutila moje emaily, které jsou jednoznačné a nebylo v nich nic, co bychom nedodrželi a že nechápete, že když pro urychlení dodání domluvíme s výrobou, že Vám stůl vyexpedují přepravní společností v pátek hned po dokončení z výroby, tak Vám stůl nikdo ten den nedodá a vy z toho vytvoří sérii lží a řvaní a vyhrožování! Lituju toho, že jsme s výrobou cokoliv x-krát řešili, pokoušeli se vyjednat urychlení a také expresní dodání! Neznám přepravní společnost, která vezme balík u odesílatele a hned přes celou republiku jede s balíkem k zákazníkovi. Vždy se balíky svezou do depa daného přepravce, roztřídí a následně plánuje jejich dodaní v té dané lokalitě a že po pátku je víkend, tak to se omlouváme, ale tyto dny z kalendáře vyškrtnout neumíme. Kdyby stůl vezla výroba k nám, tak bychom Vám jej dodávali min. o x dní déle, protože zboží k nám výroba vozí cca do poloviny týdne a i my pečlivě plánujeme závozy zboží do jednotlivých částí republiky, takže ani my bychom stůl nevezli teď hned. Paní Tačová, máme s Vámi vyměněných 15 emailů a to i ty, kde nám děkujete za vstřícnost a ochotu a potom toto?! Sama jste v lednu uvedla, že pokud se něco na domluveném termínu výroby stolu do poloviny března něco změní, že se máme ozvat, ale nic se nezměnilo, výroba měla stůl vyroben do poloviny března tak, jak avizovala v lednu a jak slíbila a následně jsme Vám jej měli v nejbližším závozu vést! Tak proč uvádíte, že s Vámi nikdo nekomunikoval? Většinu nábytku musí někdo vyrobit a málokterá výroba drží laminovaný nábytek např. ve 13ti dekorech skladem, takže vždy se zboží vyrábí a následně dodává na adresu zákazníka a komunikace s výrobami je věřte nebo nevěřte každodenní chléb a to i včetně připomínání se, že jsme nedostali odpovědět nebo je odpověď neurčitá, popř. žádosti, když se cokoliv na slíbeném změní, abychom dostávali včas informace a mohli tak informovat ty, kterých se to týká a to jsou zákazníci. Moje chyba byla, že jsem ve svém volnu mezi Vánočními svátky a koncem roku šla do práce (ač jsme měli všude uvedeno, že je do konce roku zavřeno a že budeme zakázky řešit po inventuře v Novém roce), abych zpracovala objednávky zákazníků, kterých se během svátků nahromadila velká spousta a min. jsem se pokusila odeslat co nejvíce objednávek náhradních dílů na rošty, aby si měli zákazníci prostor opravit své postele a začínali rok s funkční a kompletní postelí. Objednávky jsem zpracovávala tak, jak je zpracovávají kolegyně celý rok a věřte, že kdyby mě jen ve snu napadlo, že stůl, který měl výrobce v ten daný den v dekoru olše skladem a skladem není, tak bych Vám na Vaši objednávku neuvedla termín 3-4 týdny místo 8-12 týdnů, jak má nastaven výrobce a který jsme u výrobku také uváděli. To, že při inventuře v lednu výroba zjistila, že stůl není, tak jsme řešili, aby po rozplánování chodu firmy na další týdny upřesnili, kdy budou tento stůl vyrábět a mezitím jste se ozvala, takže jsme Vás o této skutečnosti informovali, Vy jste souhlasila, že na stůl počkáte, ohledně termínu výroby (né dodání) jste byla informována a vše bylo v pořádku. To, že nyní tvrdíte opak, to nás upřímně mrzí a budeme velmi rádi, až na to, co jste nám dokázala říct a co tu píšete všem i nezúčastněným stranám zapomeneme. Jen poslední co nás mrzí, že Vám kolega v Pá 18.3., kdy jsme věděli, že máte stůl dodán, zavolal, aby se zeptal, zda je vše v pořádku a jste spokojeni, tak jste ho odbyla, že nemáte čas se s ním bavit a telefon jste mu položila. Nevím co více jsme pro Vás mohli udělat. Kdybychom nezavolali, bylo by to špatně, zavolali jsme a bylo to také špatně. Jen Vám přejeme a to upřímně, aby se k Vám lidi ve Vašem okolí nebo Vaši zákazníci nechovali tak, jak jste se chovala Vy k nám. S pozdravem za celý kolektiv Pavlína Černá
Avatar autora | 17.3.2022
+ Rychlost vyřízení objednávky a rychlost dodání zboží

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme pane Patriku za Vaši pochvalu, jsme rádi, že je naše snaha kladně hodnocena :) Budeme se případně těšit na další nákup u nás. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 15.3.2022
+ nákup bez problémů
- Nelze platit kartou, pouze převodem
- Ty ceny... ale ono je to leckde ještě horší

Kupoval jsem náhradní lamely do roštů, a to je pomalu levnější si koupit nový rošt. Za ty prachy by ty kusy dřeva a plastu měli být přinejmenším pozlacený.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den pane Petře, děkujeme i Vám za zpětné hodnocení a Váš názor k nákupu náhradních dílů k roštům. Nákup zákazníkům co se počtu kusů x cena x případně nové zboží nerozmlouváme - je to na zvážení každého kupujícího, zda není při výměně větší části roštu "výhodnější", pořídit si zcela nový a funkční rošt. Za cenu, kterou jste za díly zaplatil, si rošt s bukovými lamelami určitě nepořídíte, neboť se tyto lamely dávají jen do cenově výrazně dražších roštů. Pokud byste zvolil březové lamely s nižší nosností, byla by cena lamel samozřejmě znatelně nižší, ale tím i samotná nosnost lamel. Nové březové rošty se dají koupit cca od 1.300,- Kč/ks. Platba kartou není bohužel na nynějším eshopu možná, bude zavedena na novém eshopu, který připravujeme, takže věříme, že i tato služba bude brzy v nabídce a vyjdeme vstříc všem, kteří rádi platí tímto způsobem úhrady. S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 9.3.2022
+ Velmi rychlé vyřízení objednávky a dodání. Vyžší kvalita plastových náhradních dílů na lamelové postele.

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme pane Ludvíku za Vaši pochvalu, ráda kolegyním a kolegům vyřídím :) budou jistě rádi, že je náš přístup k objednávkám pozitivně hodnocen .) Pokud bude třeba i v budoucnu, budeme velmi rádi, když se k nám s nákupem opět vrátíte. Za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 4.3.2022
+ OK

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme
Avatar autora | 3.3.2022
+ Rychlost, ochota, profi přístup

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý večer, pane Jiří, děkujeme za Vaše zpětné hodnocení a pozitivní slova, za která jsme vděční a vážíme si jich. Pokud budeme moci, budeme i v budoucnu rádi nápomocni při nákupu jakéhokoliv jiného zboží :) Za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 1.3.2022
Nakupovala jsem poprvé.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme, paní Aleno, troufale napíšeme k Vaší poznámce v recenzi, že "snad né naposledy" :) ..budeme velmi rádi, když se na nás obrátíte kdykoliv v budoucnu a budeme Vám moci dodat i jakékoliv jiné zboží, kterým Vám nebo někomu z Vašich blízkých uděláme radost. Za Tým klik-nabytek.cz přejeme nejen pohodový víkend Pavlína
Avatar autora | 28.2.2022
+ Vše bez problémů.

Avatar autora (Administrátor)
:) děkujeme pane Ivane za Vaše kladné hodnocení. Za Tým klik-nabytek.cz Pavlína
Avatar autora | 25.2.2022
+ Zkontrolovali šířku lamel i šířku jejich uložení, upozornili mne, že neodpovídají :D
+ Zdarma upravili délku lamel

Avatar autora | 22.2.2022
+ Velmi dobra komunikace
+ Přehledný web
+ Ochota

Avatar autora | 16.2.2022
+ příjemní pracovníci, zboží v pořádku

příjemný personál,kvalitní zboží
Avatar autora | 16.2.2022
+ příjemná komunikace, ochota poradit, české výrobky

Avatar autora | 15.2.2022
+ Bezproblémový nákup i dodání

Jen v eshopu mi pořád nešlo zadat placení na dobírku. Když jsem to zadal, celý formulář se smazal a vyplňoval jsem ho 4x znova.
Avatar autora | 15.2.2022
+ Spolehlivost a rychlé jednání

Avatar autora | 14.2.2022
+ nečekal jsem, že na základě jedné poznámky v objednávce mi lamely připravíte na míru. Za mě naprosto super. Moc děkuji a dávám všechny palce nahoru

Avatar autora | 11.2.2022
co mám hodnotit, zatím nic nedošlo
Avatar autora | 6.2.2022
+ Dobrá komunikace, kvalitní zboží, doporučuji.

Avatar autora | 5.2.2022
+ Kvalitní výrobek

Avatar autora | 4.2.2022
Celý obchod proběhl v pořádku.

Ovládací prvky výpisu

1104 položek celkem
×

Splátková kalkulačka ESSOX