Hodnocení obchodu

4,9 1090 hodnocení
5
1040x
4
18x
3
5x
2
3x
1
24x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

KK Avatar autora Kateřina Kotálová | 1.7.2025
GW Avatar autora Gertruda Weberova | 30.6.2025
BR Avatar autora Bohdana Rezková | 27.6.2025
Velmi příjemná komunikace. Pomoc s výběrem. Velká ochota a trpělivost. Nábytek je nádherný, ve skvělé kvalitě. Mohu jen doporučit.
OK Avatar autora Olga Kubešová | 27.6.2025
VZ Avatar autora Václav Zahradníček | 24.6.2025
Moje první objednávko u tohoto obchodníka. Zatím max. spokojenost.
ZT Avatar autora Zlatuše Tunkrová | 20.6.2025
Nejsem spokojena. Sedací část u lavice Blanka se sama neudrží v otevřené poloze. Musím ji držet rukou, aby zůstala otevřená, přitom na obrázku v katalogu otevřená je bez držení. Jak je to možné? Budu reklamovat.
Avatar autora Pavlína Černá (Administrátor) 30.6.2025
Dobrý den, paní Tunkrová, Vaše reakce nás mrzí, ale nikde v popisu produktu a katalogu neuvádíme my a ani výrobce nic o tom, že by víko lavice Blanka mělo aretaci, písty na bocích úložného prostoru nebo cokoliv jiného, co by sedákovou část drželo samo bez držení rukou. Bohužel, předvídat potřeby zákazníků neumíme a pokud je pro Vás tato "vlastnost" zboží prioritou, bylo to nejméně se zeptat, zda právě tento typ lavice tuto funkci nabízí. Výrobce vyrábí tuto lavici dlouhé roky a stále ve stejném provedení, proto není možné, aby dle "představy" klienta napodoboval sám od sebe typy lavic, které byly před x desítkami let nabízeny a vyráběny jinými výrobci. Při přiblížení si fotografií, kde je sedák vyklopený, je vidět silonová nit, která víko drží tak, aby všichni zákazníci viděli, jak velký a hluboký je vnitřní úložný prostor lavice a také, jak se do úložného prostoru zákazník dostane, protože toto jsou 2 zásadní věci, které zajímají většinu klientů. Český výrobce nabízí a vyrábí své zboží s max. pečlivostí a tím, že je lavice Blanka jedním z nejčastěji prodávaným zbožím, tak jsme si jisti, že popis lavice a obrázky mají pro klienty dostatečnou vypovídací hodnotu. Nikdy jsme neměli na dodané lavice Blanka a jiné zboží jakékoliv negativní reakce, takže věříme, že muselo dojít k mylnému výkladu "samodržení" sedákové části. Jiné provedení lavice Blanka dodat nemůžeme a ani neumíme. S aretací víka je v nabídce lavice ZORA, která nabízí výklop do 90°, protože má jinou konstrukci základní kostry.
MP Avatar autora Milan Prekl | 20.6.2025
DL Avatar autora David Lupečka | 17.6.2025
Za mě maximální spokojenost se zbožím i komunikací. Děkuji
JS Avatar autora Josef Surák | 17.6.2025
Již několikátá objednávka u tohoto obchodníka. Vždy bez problémů a včas
JS Avatar autora Jana Sékorová | 17.6.2025
Děkuji za profesionální přístup,řady a hlavně rychle dodání.Urcite doporucuji
JN Avatar autora Jiří Netušil | 16.6.2025
JB Avatar autora Jaroslav Borek | 16.6.2025
VR Avatar autora Věra Rudolfová | 13.6.2025
Spokojenost
JR Avatar autora Jiri Riha | 13.6.2025
Vše super
LK Avatar autora Lenka Kolářová | 12.6.2025
Objednala jsem postel, na obrázku byla vyobrazena s bočními policemi, jako neodlučitelná součást postele. Nicméně po té přišel email že je bez polic. Přišla zálohová faktura s částkou na 50% z postele. Zaplatila jsem. Postel po urgování odrazila za 8 týdnů nakonec včas. Kurýr naúčtoval doplatek 50% z ceny postele a navýšil o zmiňovanou polici nicméně naúčtoval tak zvláštní částku, že jsem se ohradila. Paní z obchodu po mě začaly vymáhat doplatek za 2 police. Komunikace je z jejich nepříjemná, pod výhrůžkami, že nám naúčtují donášku a dají k právníkům. Určitě nedoporučuji tento obchod. Nákupu lituji. Postel je krásná.
Avatar autora Pavlína Černá (Administrátor) 16.6.2025
Dobrý den, paní Kolářová, je škoda, že vynecháváte podstatné informace k Vaší zakázce postele. V podstatě žádná z postelí, které výrobci a to jak tuzemští, tak i zahraniční, nenabízí včetně doplňků, pokud toto není uvedeno v popisu. U postele, kterou jste si objednala, je výslovně uvedeno, že je postel bez noční stolků, roštů a matrací. Od prvního emailu Vás na tento fakt, že součástí ceny postele není žádný nočník stolek, s Vámi kolegyně více jak týden komunikovala dokoupení polic tak, aby se Vám vešly do vyhrazeného prostoru a vypadaly tak, jak si přejete a jak bylo na „starém“ ilustrativním obrázku vyfoceno. Zakázkově jsme Vám vykomunikovali noční stolky v podobě police, které se již od roku 2023 nenabízí, k tomu úpravu bočnic postele a samotného rozměru police v rámci ceny polic, tzn. bez příplatku k ceně polic zdarma. Na cenu polic jste dostala kalkulaci, v několika emailech jste se na „police“ znovu ptala a my Vám opakovali, že police zdarma dodat nelze, že nejsou součástí postele. Po upřesnění výšky uložení polic, celkových rozměrů postele a také délky polic, jste nám podobu polic a jejich zadání do výroby a přidání tak do objednávky potvrdila. Komunikace pouze na téma noční stolky x cena x podoba x rozměry byla na 6x A4, protože jste nám většinou odpověděla na předposlední email a né na ten poslední. Každopádně jsme mezitím poslali zálohovou fakturu na původní objednávku bez polic, tzn. na 50% z hodnoty objednávky a to jen proto, aby byla postel ze spec. masivu co nejdříve zadána do výroby a nemusela jste na ní o další týden nebo několik týdnů čekat déle, než se podoba a rozměry polic s odmlkami dořeší. Tím, že eshopové systémy neumí pracovat s pojmem 50% záloha, ale pouze 100% záloha, tak se vždy po zásahu do objednávky - přidání, ubrání položek, hodnota dokladů samovolně přepíše na 50% bez ohledu na to, jakou výši měl původně zaslaný doklad. Z tohoto důvodu se musí doklady, kde v objednávce došlo na přání zákazníka k jakékoliv změně kontrolovat s přijatou nebo přijatými platbami. Z tohoto důvodu Vám kolegyně před expedicím omylem vystavila konečnou fakturu s doplatkem, kde nebyla 1 police omylem zaúčtována a tím byla systémově brána záloha o 1 polici vyšší, což neodpovídá skutečnosti. Na nesrovnalost v úhradě a konečném dokladu by nás stejně upozornila účetní kancelář, takže jsme po Vašem dotazu k fakturaci uvedli vše na pravou mítu. Vy se k tomu, ale bohužel stavíte tak, že žádnou polici platit nebudete, že police měly být v ceně postele a x stránkovou komunikaci berete tak, že "o žádném placení zboží" není řeč a že má kolegyně polici za Vás zaplatit, protože si dovolila vystavit chybnou částku doplatku. Paní Kolářová, systémy eshopů jsou velmi složité IT programy, které neumí bohužel naprosto vše a často mohou práci lidem nejen ušetřit, ale také zkomplikovat. A věřte, že pokud byste nám zadání polic do výroby a jejich cenovou nabídku několikrát nepotvrdila, tak bychom Vám dané police s úpravou bočnic a rozměrově zakázkově upravené police nedodávali. Bez zásahu do objednávky = dodání pouze postele, tak je doklad zcela v pořádku a to na doplatek zbylých 50%. Vy nyní říkáte, že Vás doplatek za zboží, které jste si na základě faktury převzala, ale neuhradila a nehodláte jej v podstatě vrátit, jak jste řekla do telefonu, nezajímá. Paní Kolářová, vyšli jsme Vám ve všem vstříc a to i včetně termínu dodání zboží, kde jsme směr rozvozu a vše upravili tak, aby Vám čas dojezdu vyhovoval. Pokud, jak uvádíte, pracujete a vedete tým 20ti lidí, tak si myslíme, že by Vašeho hodnoty a postoje měly být na úrovni, kdy k Vám mají Vaši podřízení a nejen ti vzhlížet. Věta, že „chybně vystavený doklad Vás nezajímá a že má tato chyba jít za námi a my si zboží za Vás uhradit", nemění nic na tom, že máte a přivlastňujete si zboží, které jste neuhradila a ještě jste dotčená, že jste o ceně doplatku po celou dobu potvrzení polic věděla. Znovu bychom Vás požádali, abyste částku 2.050,- Kč dle konečné faktury uhradila. Děkujeme.
JK Avatar autora Jaroslava Knapová | 9.6.2025
bezproblémové, rychlé vyřízení a doručení objednávky
MH Avatar autora Marek HONZAK | 6.6.2025
JM Avatar autora Josef Mielniček | 5.6.2025
AB Avatar autora Andrea Baigerová | 4.6.2025
MV Avatar autora Marcela Volfová | 30.5.2025

Ovládací prvky výpisu

1104 položek celkem
×

Splátková kalkulačka ESSOX